Sekolah Kebangsaan Plang, 33320 Gerik,Perak.
Labels
- Aktiviti cITaKU Lab (16)
- Aktiviti SK PLANG (4)
- Renovation (2)
Powered by Blogger.
SELAMAT DATANG ..
Selamat datang ke blog cITaKU Lab SK PLANG,33320 Gerik, Perak.Semoga blog ini dapat memberi pengetahuan dan info berguna kepada semua
Waktu Operasi
ISNIN - KHAMIS
8.00 pg - 1.00 tgh
1.00 tgh - 2.00 ptg (Rehat)
2.00 ptg - 5.00 ptg
JUMAAT
8.00 pg - 12.15 tgh
12.15 tgh - 2.45 ptg (Rehat)
2.45 ptg - 5.00 ptg
8.00 pg - 1.00 tgh
1.00 tgh - 2.00 ptg (Rehat)
2.00 ptg - 5.00 ptg
JUMAAT
8.00 pg - 12.15 tgh
12.15 tgh - 2.45 ptg (Rehat)
2.45 ptg - 5.00 ptg
Pengumuman
Tiada buat masa ini.
Followers
Surat Khabar
Sunday, 16 October 2011
Minggu Peperiksaan Akhir Tahun
Minggu ini (17hb - 21hb Oktober 2011) adalah minggu peperiksaan akhir tahun bagi semua pelajar di SK Plang. Semoga semua pelajar dapat menjawab soalan dengan tenang dan teliti. Selamat maju jaya dan semoga berjaya mendapatkan keputusan yang cemerlang.
Labels:
Aktiviti SK PLANG
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Waktu SK Plang
Admin
- cITAku Labs SK Plang
- Saya Ainul Syafizan Binti Kamarudin berumur 27 Tahun bertugas sebagai Fasi IT di SK Plang, Gerik, Perak. Mula melapor diri pada 06 Jun 2011.
My Blog List
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jadual Kelas Komputer13 years ago
-
Archives
-
▼
2011
(25)
-
▼
October
(20)
- Minggu Peperiksaan Akhir Tahun
- Kelas P&P di cITaKU Lab..
- Kelas Paint (Tahun 1)
- Smartboard dalam kelas P&P
- Ceramah Kesihatan Gigi di cITaKU Lab
- Mesyuarat PIBG di cITaKU Lab
- Mencari Bahan & Gambar di Internet (Tahun 6)
- Kelas Microsoft Word (Tahun 6)
- Penggunaan Smartboard dalam P&P
- Pengisian Pemohonan Sekolah Berasrama Penuh (Tahun 6)
- Pengisian Data SAPS
- Kemudahan Internet di cITaKU Lab SK Plang.
- Mesyuarat Pegawai PPD dengan Guru SK Plang.
- Penggunaan Smartboard dalam P&P
- LDP GURU SK PLANG
- Kelas Insentif Bahasa Inggeris (Guru BI Daerah Gerik)
- Kelas ZOOM A ( Tahun 6 )
- Pengenalan kepada Komputer (TAHUN 1 & 2)
- TEMASYA KEJOHANAN SUKAN SK PLANG 2011
- Merentas Desa 2011
-
▼
October
(20)
0 comments:
Post a Comment